Vytvořeno ve spolupráci s Primakurzy.cz
I v dnešní době je fajn mít vizitku. Slouží k rychlé výměně kontaktů, podporuje povědomí o vaší značce a dotváří vaši image. Věnujete klientovi vizitku a už v ten moment na něj začne působit vaše logo, uvidí správně napsané vaše jméno (pro nás, kteří musí opakovat své příjmení alespoň dvakrát, je to k nezaplacení), firemní barvy a když je dobře udělaná vizitka, tak i částečně firemní komunikační vzorec.
Věděli jste, že Asiaté vnímají při obchodních jednáních výměnu vizitek jako nezbytný rituál? Každý si vymění vizitku s každým, převezmou ji oběma rukama jako vzácnost a ukloní se. Pokud vám vizitky zrovna dojdou, zažijete trapný moment a na chvíli své asijské obchodní protějšky vykolejíte.
Vizitky zkrátka pořád frčí a nikdy nevíte, kdy je budete potřebovat. Pro zanechání správného dojmu ale musí být vizitka nejen dobře graficky připravená, ale i kvalitně vytisknutá pokud možno na silném papíru, alespoň 300 g. Osobně mám raději 350 g a více.
V každém případě vaši vizitku potenciální klient uvidí minimálně dvakrát, tedy bude mít dvakrát šanci si vás zapamatovat – jednou když ji dostane a podruhé, když jde do koše 🙂 V nejlepším případě si vás klient díky vizitce připomene a dobře zapamatuje.
Chcete nové vizitky?
Dělám moderní, designově zajímavé grafické návrhy vizitek pro firmy, e-shopy i pro jednotlivce. Pokud vás má tvorba zaujala, pošlete mi nezávaznou poptávku nebo rovnou zavolejte či napište, viz kontakty.
Cena vizitek se pohybuje kolem 900 Kč, v případě zájmu dokážu zařídit také tisk a odeslání vizitek na vaši adresu.
O tom, co má obsahovat moderní vizitka a jak by měl ideálně vypadat grafický návrh vizitek, se dozvíte více například v článku „Jak by měla vypadat správná vizitka“ na serveru Twogentlemen.cz nebo v článku Nepodceňujte vzhled své vizitky. Zevrubné počtení o vizitkách najdete také v textu „Dobrou vizitkou manažera je právě dobrá vizitka“ a netradičními a vtipnými vizitkami se můžete inspirovat zde: „22 nejoriginálnějších vizitek, díky kterým si vás zapamatují“